A Signal blogbejegyzésben reagált a döntésre, melyben közzétették a hirdetéseik képeit és azok magyarázatait. Egyikük így hangzik:
"Ön azért kapta ezt a hirdetést, mert képesített könyvelő és nyílt kapcsolatban él. Ez a hirdetés felhasználta tartózkodási helyét, és látta, hogy Dél-Atlantában van. Önnek szimpatikus a természetes bőrápolás és első naptól kezdve nagy Cardi B támogató."
Mindegyik hirdetés mini-plakátként jelenik meg rövid üzenettel, melyekben a kiemelések mutatják a Facebook által hirdetőkkel megosztott személyes információinkat, melyek alapján a célzott hirdetés elér minket. Ezért megpróbáltak multivariáns célzott hirdetéseket venni Instagramon, a Signal szerint a techóriás erre felfüggesztette oldalukat, mert nem volt oda a "leleplező ötletért".
We wanted to use Instagram ads to highlight how ad tech invades your privacy. Instead, Facebook shut our account down: https://t.co/RCtGrIp60y pic.twitter.com/NMjz868KTe
— Signal (@signalapp) May 4, 2021
"A Facebook több, mint hajlandó eladni az emberek életébe való betekintést, csak arról nem akarja tájékoztatni az embereket, hogy miként használják fel adataikat. Átláthatóvá tenni, hogy a hirdetések hogyan használják fel az emberek adatait, nyilván elég a tiltáshoz;
a Facebook világában az egyetlen elfogadható működési elv az, hogy elrejtsék felhasználóik elől, mit csinálnak. "
A techóriás is reagált az ügyre, világossá téve, hogy az egész egy PR-fogás a Signal részéről, ami "soha nem is próbálta közzétenni a hirdetéseket". Hozzátették, hogy az átmeneti felfüggesztésnek egy ettől független fizetési hátralék az oka.
(Engadget/Hetek)