A pandémia alatt az egyik leghatékonyabb marketingeszköz - a leadépítő kampány (x)
A pandémia alatt az egyik leghatékonyabb marketingeszköz - a leadépítő kampány (x)

www.yellowbird.hu

2021. 04. 26.
A megváltozott fogyasztói szokások következményeként a cégek új kommunikációs stratégiákhoz kell, hogy nyúljanak, hogy kézzelfogható eredményeket érjenek el. A leadépítő kampányok ezekben az időkben nagyon hatékonynak bizonyulnak több szempontból is. Kiváló példa erre a Nottevit Alváskvíz játéka, mely a fogyasztók tetszését is nagymértékben elnyerte.

 

Ez egy PR cikk

 

Számos eszközt ötvöző, mégis sikeres kampány

 

A Nottevit Beauty Sleep egy olyan kozmetikaikészítmény-család, amely egyúttal az alvást segíti. Ez önmagában is egyedülálló és új lehetőséget magában hordozó terület a piacon.

Gyártója, a GemilPharma Zrt. egy olyan terméket álmodott meg, amely a fogyasztóját nemcsak a pihentető és nyugodt alváshoz segíti hozzá, hanem egyben a bőrt is csodásan regenerálja. Az összetett márka jóvoltából a marketingstratégia már meghatározott alapokról indult.

A YellowBird Content and Lead Agency segítségével elkészült egy olyan leadépítő tartalommarketing kampány, amelynek elsődleges célkitűzése a márkaismertség fokozása volt.

Másodlagos célként fogalmazódott meg a célközönség oktatása, hiszen nemcsak egy teljesen új típusú termékkel van dolgunk, hanem hatásmechanizmusában is eltérő az a szolgáltatás, mely révén a bőrregeneráció és a nyugodt alvás egyszerre érhető el.

 

Online szórakoztatás - online tanulás

 

A cég első stratégiai lépése az volt, hogy megalkotta “A nagy magyar női alváskvíz” weboldalt. Az odalátogató felhasználókat egy játékra invitálták.

Alvással összefüggő mondatokat kellett értelmezni olyan szempontból, hogy “Igaz” vagy “Hamis” az adott állítás. Ezt követően a válaszadó egy kiértékelőoldalra került, ahol ellenőrizhette tudását, illetve megismerhette, hogy mely mondatok felelnek meg a valóságnak.

A kvíz ellenőrzése után pedig azok a személyek, akik hozzájárultak adataik megadásához, részt vehettek egy nyereménysorsoláson. A weboldalon lehetőség volt a témával kapcsolatos további ismeretszerzésre is.

 

Termék helyett a tartalom a középpontban

 

A nyereményjátékot és magát a weboldalt is a cég a Facebookon prezentálta. A YellowBird munkatársai több kreatívot is alkottak. Ezt egy tesztelési időszak követte. Miután kiderült, hogy mely hirdetés bizonyul potenciálisan a leghatékonyabbnak, kiválasztották a megfelelőt, amely felkerült a közösségi média oldalára 2020. február 7. és április 15. között.

Azok a személyek, akik beleegyező nyilatkozatukkal hozzájárultak adataik megadásához, részt vehettek a kampány következő lépésében is. A sorsolást egy hírlevélindítási folyamat követte, mely tartalmakból a felhasználók újabb tudást szerezhettek a nyugodt és megszépítő alvás területén.

A szórakoztató és oktató tartalmak rendkívül népszerűek napjainkban. A YellowBird segíti céged abban, hogy hatékony, akár tartalommarketing eszközöket is felvonultató kampánnyal eredményesen tudj kommunikálni ügyfeleiddel.

 

(Fizetett PR cikk)

Aktuális hetilap
Kövessen minket!
Nemzeti Média - és Hírközlési Hatóság, 1525 Budapest, Pf. 75. | +36 1 457 7100 (telefon) | +36 1 356 5520 (fax) | [email protected] | www.nmhh.hu
Alapító-főszerkesztő: Németh Sándor - Founder Editor in Chief: Németh Sándor. Kérdéseit, észrevételeit kérjük írja meg címünkre: [email protected]. - The photos contained in the AP photo service may not be published and redistributed without the prior written authority of the Associated Press. All Rights Reserved. - Az AP fotószolgálat fotóit nem lehet leközölni vagy újrafelhasználni az AP előzetes írásbeli felhatalmazása nélkül! Copyright The Associated Press - minden jog fenntartva!