Tovább folytatja hadjáratát a Spirit FM ellen a Klubrádió tulajdonosa: most az egyik újságíró főnökére telefonált rá
A 168 óra a forrásaira hivatkozva azt írja: a Jelen munkatársát akarta kirúgatni
Tovább folytatja hadjáratát a Spirit FM ellen a Klubrádió tulajdonosa: most az egyik újságíró főnökére telefonált rá

Forrás: Spirit FM

2021. 05. 07.
Főállásából akarta kirúgatni Ónody-Molnár Dórát a Klubrádió tulajdonosa, Arató András - írta meg forrásaira hivatkozva a 168 Óra. Arató a lapnak elismerte a hívás tényét, de állítja, senkit sem akart kirúgatni, csak az "összeférhetetlenség kérdését vetette fel" a főszerkesztőnek, Lakner Zoltánnak.

PLUSZ 1 HÓNAP a Hetekkel! Minden előfizetőnknek most 4 lapszámmal többet adunk. Részletek a hetek.hu/elofizetes oldalon. A világ változik, az érték állandó!

A 168 Óra írta meg, hogy több egymástól független forrásuk erősítette meg, hogy a Klubrádió tulajdonosa, Arató András felhívta Lakner Zoltánt, a Jelen hetilap főszerkesztőjét, amiért a lap egyik újságírója heti egy adásban szerepet vállalt a Spirit FM-nél. 

Az ügy előzménye az, hogy a Klubrádió frekvenciahasználati engedélyét a Médiatanács nem hosszabbította meg különféle szabálytalanságokra hivatkozva. A rádió ezt követően bírósághoz fordult, éppen tegnap írta meg a Média1, hogy a Fővárosi Törvényszék elsőfokú ítélete szerint a rádió újabb pályázatát a 92,9 MHz-re jogosan zárta ki a Médiatanács, mivel az hibás volt. Miután egy másik kizárt pályázó, a Spirit FM számára ideiglenes használati engedélyt adott a hatóság, a Klubrádió közleményben ment neki a csatornának, majd később Tamás Gáspár Miklós bojkottot is hirdetett az egész ATV-csoport ellen. A teljes történetről és a Spirit FM céljairól itt olvashat részletesen

A 168 Óra kereste az érintetteket, Lakner nem kívánta kommentálni az információt, Ónody-Molnár pedig hozzátenni nem akart a már ismert értesülésekhez, információkhoz. 

Arató elismerte a hívás tényét

Arató András úgy reagált a lap megkeresésére, hogy elismerte: valóban felvette a kapcsolatot Laknerrel, de "senkit nem akart kirúgatni, nem nevesített egyetlen újságírót, mivel nem ismeri a hetilap teljes stábját". A hívást ezzel magyarázta: 

"Annyit vetettem fel Laknernek, hogy nem összeférhetetlen-e a Jelennél dolgozni és emellett beülni az elrabolt vagyonba."

Arra a kérdésre, hogy miért az illető főnökét kereste meg, és miért nem az érintett újságírót, megismételte: nem ismeri a Jelen teljes stáblistáját. 

A hetek.hu a rádiót ért kritikákról megkérdezte a Spirit FM programigazgatóját. A teljes interjút ezen a linken olvashatja. 

Korábban a Klubrádió tulajdonosa a vészkorszak jogfosztásaihoz hasonlította a frekvenciával történteket, amire Németh S. Szilárt, az ATV vezérigazgatója úgy reagált, hogy "a zsidóság irtása és egy frekvencia pályázat között párhuzamot vonni ízléstelen". 

Lampé Ágnes ATV-s műsorvezetése kapcsán is volt korábban botrány a Klubrádiónál. Habár éveken át jól megfért egymás mellett a tévés és rádiós tevékenység a műsorvezető esetében, a Klubrádió sajtóhírek szerint ultimátumot adott Lampénak, miután a Spirit FM is pályázatot adott be az érintett frekvenciára. A Média1 úgy tudja, Lampénak megmondták, hogy választania kell a két média között, különben nem mehet többé a Klubrádióba műsort vezetni.

(Média1, 168 Óra)

Aktuális hetilap
Kövessen minket!
Nemzeti Média - és Hírközlési Hatóság, 1525 Budapest, Pf. 75. | +36 1 457 7100 (telefon) | +36 1 356 5520 (fax) | info@nmhh.hu | www.nmhh.hu
Alapító-főszerkesztő: Németh Sándor - Founder Editor in Chief: Németh Sándor. Kérdéseit, észrevételeit kérjük írja meg címünkre: hetek@hetek.hu. - The photos contained in the AP photo service may not be published and redistributed without the prior written authority of the Associated Press. All Rights Reserved. - Az AP fotószolgálat fotóit nem lehet leközölni vagy újrafelhasználni az AP előzetes írásbeli felhatalmazása nélkül! Copyright The Associated Press - minden jog fenntartva!