Mint arról korábban írtunk, a második világháborús propagandát követő leghatékonyabb huszadik századi manipulációs marketingstratégia a „meleglobbi” programja, amely igazi globális sikereit korunkban, a woke mozgalomban kiteljesedve éri el. Ez akkor is így van, ha az elmúlt néhány hónapban, Donald Trump megválasztása óta történtek kísérletek ennek leleplezésére és legalább részleges feltartóztatására.
David Kupelian amerikai neokonzervatív szerző The Marketing of Evil (A gonoszság marketingje, WND Books) című műve részletesen elemzi az elmúlt négy évtized gondosan felépített kampánysorozatát. Kupelian könyve 2005-ben jelent meg először, és azóta számos kibővített, aktualizált változatban jelent már meg. A szerző szerint a nyugati társadalmakat alapvetően átformáló mozgalom célkitűzései nem állnak meg az életmód szabad megválasztásánál, hanem ennél sokkal mélyebb, civilizációs fordulatot szeretnének elérni.
A hetvenes években még úgy tűnt, hogy a szexuális devianciák a homoszexuális aktivisták törekvései ellenére minden korábbinál nagyobb társadalmi elutasítottságba ütköznek.
Pünkösd után: a karizmák titkai
Hogyan alakult a Szentlélek ajándékainak megítélése az elmúlt 2 ezer évben »
Átmenvén a siralom völgyén
Trianon túlélése és ami ebből következik »
Sávuot: a törvényadás ünnepének eredete
Az Ószövetség egyik legjelentősebb nemzeti és vallási ünnepe volt – de az Újszövetség egyik meghatározó eseménye is ezen az ünnepen történt »