A napokban ismét sokkolódhatott a világ a spanyol luxusmárka legújabb botrányán, ugyanis a legfrissebb reklámjában olyan 10 év alatti kisgyerekeket mutatnak be BDSM (szadista/mazochista szex) feliratú öltözékekben, akik bőrszíjakkal és láncokkal „díszített” horrorisztikus plüssmedvéket szorongatva népszerűsítik a márka legújabb ruhakollekcióját. A felvételeken az amerikai Legfelsőbb Bíróság gyermekpornográfiáról szóló törvényének jogi dokumentumai is láthatóak. Sokak szerint a kampány mögött álló valódi cél a pedofília és a szexuális abberációk felé történő érzékenyítés.
Világszerte tömegek fejezik ki ellenérzésüket és nemtetszésüket a luxusmárka megmozdulásával szemben. Az internet ezrével ontja magából az olyan felvételeket, amelyeken az emberek Balenciaga termékeiket égetik el, vágják szét, dobják ki és semmisítik meg, kifejezve mélységes antipátiájukat az erőszakos érzékenyítéssel szemben, másfelől kiállnak a gyermekek jogainak védelme mellett.
Nem ez az első eset, hogy a luxusmárka nagy feltűnést keltett ellentmondásos dizájnelemeket felvonultató kampánnyal, a mostanival azonban példátlan mélypontra ért azzal, hogy kiskorú gyermekeket használt a pedofília népszerűsítésére.
Szent István - látnok vagy realista volt az államalapító király?
Szuverenitás, bibliai hit és Jeruzsálem kérdése »
„Miért létezik Izrael állama?” - Interjú Tatár György filozófussal
A megrendülés hiánya és az apokaliptikus tövis »
Alkalmazott vereségfilozófia? Tatár György Európáról és a migrációs krízisről
Interjú a térségünket formáló globális trendekről »