Mint arról korábban írtunk, a második világháborús propagandát követő leghatékonyabb huszadik századi manipulációs marketingstratégia a „meleglobbi” programja, amely igazi globális sikereit korunkban, a woke mozgalomban kiteljesedve éri el. Ez akkor is így van, ha az elmúlt néhány hónapban, Donald Trump megválasztása óta történtek kísérletek ennek leleplezésére és legalább részleges feltartóztatására.
David Kupelian amerikai neokonzervatív szerző The Marketing of Evil (A gonoszság marketingje, WND Books) című műve részletesen elemzi az elmúlt négy évtized gondosan felépített kampánysorozatát. Kupelian könyve 2005-ben jelent meg először, és azóta számos kibővített, aktualizált változatban jelent már meg. A szerző szerint a nyugati társadalmakat alapvetően átformáló mozgalom célkitűzései nem állnak meg az életmód szabad megválasztásánál, hanem ennél sokkal mélyebb, civilizációs fordulatot szeretnének elérni.
A hetvenes években még úgy tűnt, hogy a szexuális devianciák a homoszexuális aktivisták törekvései ellenére minden korábbinál nagyobb társadalmi elutasítottságba ütköznek.
Alkalmazott vereségfilozófia? Tatár György Európáról és a migrációs krízisről
Interjú a térségünket formáló globális trendekről »
„Miért létezik Izrael állama?” - Interjú Tatár György filozófussal
A megrendülés hiánya és az apokaliptikus tövis »
Átmenvén a siralom völgyén
Trianon túlélése és ami ebből következik »