Az AOL és a Time Warner tavalyelőtti gigászi egyesülése után szakértők most arra hívják fel a figyelmet, hogy a Yahoo is apró, de biztos lépésekkel közeledik a szórakoztató-, és a médiaiparhoz. A Sony céggel nemrégiben aláírt megállapodás egy közös weblap kifejlesztésére csak az egyik ilyen jel. A Walt Disney stúdió Perl Harbor cím? és más mozifilmjeinek online marketingkampánya, valamint a weben a legnagyobb videoklipp-anyaggal rendelkező Launch Media nev? kaliforniai zeneportál felvásárlása viszont már egyértelműen mutatja, hogy a cég eddigi üzletpolitikájától eltérően – részben a kedvezőtlen gazdasági környezet nyomására – saját tartalomszolgáltatásra, illetve más szórakoztatóipari termékek eladására rendezkedik be.
A média azonban csak az egyik pénzcsatorna, amely felé a Yahoo most nyitni kíván. A sport és a pénzügyi szolgáltatások világa (az USA-ban ma ez utóbbi nagyrészt hitelkártyaadósság-menedzselést jelent) két másik olyan tömegbázisú aranybánya, amely az interneten keresztül könnyen kiaknázható.
Pünkösd után: a karizmák titkai
Hogyan alakult a Szentlélek ajándékainak megítélése az elmúlt 2 ezer évben »
Átmenvén a siralom völgyén
Trianon túlélése és ami ebből következik »
Sávuot: a törvényadás ünnepének eredete
Az Ószövetség egyik legjelentősebb nemzeti és vallási ünnepe volt – de az Újszövetség egyik meghatározó eseménye is ezen az ünnepen történt »