hetilap

Hetek hetilap vásárlás
Pletykastop a bulvárlapnál

2003. 12. 15.
Döntés született a Daily Mirror angol bulvárlap ügyében: 42 ezer dollár kártérítést kell fizetnie, s nem közölhet a Buckingham Palota közelmúltbeli életéről több cikket és illegális fotót. Mint ismeretes, egyik riporterük két hónapig a Buckingham palotában inasként szolgált anélkül, hogy bárki is firtatta volna, hogyan került oda. Ryan Perry újságíró hamis referenciákat gyártva, a személyzet tagjaként dolgozott a palotában, az ő feladata lett volna az amerikai pár kíséretében érkezett fontos személyiségeknek felszolgálni a reggelit.

A Daily Mirror leközölte a Perry által készített fotókat a Bush házaspár hálószobájáról, a királynő reggelizőasztaláról. Jonathan Sumption, a királynő ügyvédje kijelentette: "A cikkek súlyosan kifogásolhatóak, és a privát szféra elleni támadásnak minősülnek." Perry és a Daily Mirror ügyvédje azonban azzal védekezett, hogy az oknyomozó újságírás klasszikus esetét látja az ügyben és a biztonsági szolgálatot hibáztatta. Ryan Perry azért csinálta végig a kísérletét, hogy bebizonyítsa, mennyire nem hatékony az ország legfontosabb épületében – az uralkodó környezetében – a biztonsági szolgálat. Az újságíró egyébként az amerikai elnöki pár megérkezésekor egyszerűen kisétált a királyi palota kapuján. (AP)

Tovább olvasná? Hetilap tartalmainkat előfizetést követően belépéssel eléri.

Hetek Univerzum
Nemzeti Média - és Hírközlési Hatóság, 1525 Budapest, Pf. 75. | +36 1 457 7100 (telefon) | +36 1 356 5520 (fax) | info@nmhh.hu | www.nmhh.hu
Alapító-főszerkesztő: Németh Sándor - Founder Editor in Chief: Németh Sándor. Kérdéseit, észrevételeit kérjük írja meg címünkre: hetek@hetek.hu. - The photos contained in the AP photo service may not be published and redistributed without the prior written authority of the Associated Press. All Rights Reserved. - Az AP fotószolgálat fotóit nem lehet leközölni vagy újrafelhasználni az AP előzetes írásbeli felhatalmazása nélkül! Copyright The Associated Press - minden jog fenntartva!