Kelet-Európában másfajta reklám kell, mint nyugaton. A nyertes plakát felirata: Jöjjön el, és nézze meg a Big Brother 40 éves epizódját!
Nem véletlen, hogy idén is egy ilyen munkát jutalmaztak a legtöbb Arany Dobbal. A prágai Kommunizmus Múzeum számára a Leo Burnett nemzetközi reklámügynökség prágai irodája által készített plakátsorozat fekete humorú hangvételével méltán érdemelte ki a fődíjat, és tette az ügynökséget az Év Ügynökségévé térségünkben. A plakátokon a szocreál stílusban készült képekhez egy-egy blikkfangos mondat járult, például: Jöjjön el, és nézze meg a Big Brother 40 éves epizódját!
Az évek óta tendenciaként megjelenő lengyel és cseh dominancia idén is megmaradt, viszont néhány magyar ügynökség is díjakkal térhetett haza – igaz, "angolszászosabb" reklámokkal.
Ügynökök osztották meg az 56-os bajtársakat
Interjú Fónay Jenővel, a Pofosz alapító elnökével »
1956: a magyar menekülteket védő diplomata rejtélyes halála
Povl Bang-Jensen története »
„A Sátán újra a Földön lakik, és számos emberi testet öltött magára”
Németh Sándor beszéde az október 7-e utáni Izrael melletti szolidaritási tüntetésen »