Kelet-Európában másfajta reklám kell, mint nyugaton. A nyertes plakát felirata: Jöjjön el, és nézze meg a Big Brother 40 éves epizódját!
Nem véletlen, hogy idén is egy ilyen munkát jutalmaztak a legtöbb Arany Dobbal. A prágai Kommunizmus Múzeum számára a Leo Burnett nemzetközi reklámügynökség prágai irodája által készített plakátsorozat fekete humorú hangvételével méltán érdemelte ki a fődíjat, és tette az ügynökséget az Év Ügynökségévé térségünkben. A plakátokon a szocreál stílusban készült képekhez egy-egy blikkfangos mondat járult, például: Jöjjön el, és nézze meg a Big Brother 40 éves epizódját!
Az évek óta tendenciaként megjelenő lengyel és cseh dominancia idén is megmaradt, viszont néhány magyar ügynökség is díjakkal térhetett haza – igaz, "angolszászosabb" reklámokkal.
„Mindenkiben ott az élni akarás és a küzdőszellem” - interjú egy ápolóval a járvány frontvonalából
Beszélgetés Sebők Erikával, az Egy nővér mindennapjai című könyv szerzőjével »
Az igazi jóban, rosszban
Mi lehet a boldog házasság titka? »
Veszprém: dráma és diadal
Marian Kozma tragédiájának árnyékában is győzni tudott az MKB »