Sokan próbálják elhallgattatni közös értékeinket, ne hagyjuk! Kérjük, támogassa a munkánkat: hetek.hu/tamogatas
A Snapchat-felhasználók közül több mint 3000 jelentette az üzemszünetet, és több mint 1200 ügyfél regisztrált problémát az Amazon webhely elérésével kapcsolatban. A Downdetector, egy online szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszokat nyomon követő weboldal, reggel 9 óráig több mint 2681 bejelentést regisztrált az Amazon Web Services (AWS) esetében, és 500 bejelentést a HM Revenue & Customs (HMRC) webhelyével kapcsolatos problémákról.
Tisztában vagyunk azzal, hogy ügyfeleinknek problémáik vannak online szolgáltatásaink elérésével, ami az Amazon Web Services-t érintő globális problémáknak tudható be - idézi a HMRC webhely üzemeltetőjét a The Sun.
Az egyéb szolgáltatások közül a Slack, a Ring, a Vodafone, a Signal, a Virgin Media, a BT, az EE és a Sky is jelentette, hogy megnövekedett a szolgáltatáskimaradások száma.
Az ügyfelek arról is beszámoltak, hogy több brit banknál, többek között a Lloyds, a Halifax és a Bank of Scotland esetében is megnövekedett a szolgáltatáskimaradások száma.
Az AWS szerint a mérnökök azonnal munkához láttak és aktívan dolgoznak a probléma enyhítésén és megoldásán. 10 óra 1 perckor közzétették, hogy megtalálták az okot.
A frissítés szerint az Amazon DynamoDB adatbázis-szolgáltatása „megszakadt”, és 40 másik szolgáltatás „érintett” volt, köztük az Amazon CloudFront, az AWS Config és az AWS Security Token Service. Az AWS a világ legnagyobb felhőalapú számítástechnikai szolgáltatója, és számos szolgáltatást kínál, többek között tárolást, adatbázisokat, gépi tanulást és biztonsági eszközöket.
Lehet, hogy látták a mai napon az Amazon Web Services problémáiról szóló híreket, amelyek számos weboldalt és alkalmazást érintettek az Egyesült Királyságban - írta az X-en a Halifax szóvivője.
(hetek/MTI)