A tízórás program célja az, hogy elsősorban olyanoknak adjon áttekintést modern formában a Bibliáról, akik még nem olvasták a Szentírást. Az epizódokban narrációval kötik össze az egyes, részletesebben bemutatott történeteket. A stúdió előzetesen megállapodott több egyházi vezetővel – köztük Donald Wuerl washingtoni bíborossal, valamint Rick Warren és Joel Osteen evangéliumi lelkészekkel –, hogy segítenek népszerűsíteni a sorozatot. Ez a módszer látványos sikert hozott Mel Gibson Passió című mozifilmjénél, amely 30 milliós költségvetésből készült, és összesen 612 millió dolláros jegybevételt ért el világszerte.
„Orbán Közép-Európa egyenrangúságáért küzd”
Interjú Gerő András történésszel »
„Keveset enni, sokat mozogni, nem nézni tükörbe” – beszélgetés a ma százkét éves Keleti Ágnes olimpikonnal
Az ötszörös olimpiai bajnok elképesztő életútja »
A leghosszabb éjszaka
Hanukka és Jézus: győzelem Zeusz sötétsége felett »