A felhívást mintegy 800 busz oldalán helyezték el Angliában, Skóciában és Walesben. A Christian Voice elnevezésű fundamentalista lobbicsoport máris panaszt tett a reklámok megjelenését szabályozó brit szervezetnél, az ASA-nál, mivel a szabályok szerint csakis olyan állítást szabad reklámokban megjelentetni, amelynek valós volta dokumentumokkal igazolható. Az ASA a panasz kivizsgálására készül.
Stephen Green, a Christian Voice országos elnöke kijelentette: „Rengeteg bizonyítéka van Isten létezésének, az emberek személyes megtapasztalásai, a természetes világ összetettsége, összefüggései és szépsége… A másik oldalnak azonban kevés bizonyítéka lehet, úgyhogy attól tartok, nehéz lesz bizonyítaniuk, hogy állításuk nem túlzás, vagy tévedés az ASA szabályzatának értelmében.”
Az Anglikán Egyház szóvivője a következőket nyilatkozta: „Kiállunk minden, vallási vagy filozófiai nézeteket képviselő csoport jogai mellett, hogy a megfelelő csatornákon keresztül hangot adhassanak nézeteiknek. A keresztény hit azonban – tette hozzá – egyáltalán nem arról szól, hogy aggódunk és nem élvezzük az életet.”
A Christian Voice megkérdőjelezte egy ilyen kampány hatékonyságát, miközben a metodista egyház azon a véleményen van, hogy akár „jó dolog is lehet, ha arra sarkallja az embereket, hogy az élet legfőbb kérdéseivel foglalkozzanak”. Meggyőződésük szerint a kampány annak a jele, hogy az emberek továbbra is érdeklődnek Isten személye iránt.
„Ne pénzért imádkozz, hanem a világért” – így írt médiatörténelmet Pat Robertson
Az amerikai tévés személyiség műsora 60 éve fut »
„Kell egy biztonságos hely, ahol megélhetjük a fájdalmat”
Mélységek és magasságok: beszélgetés Sterczer Hildával, Erőss Zsolt özvegyével »
A pünkösdi tűz fogadtatása a XX. századi Európában
A keresztényüldözések története (31. rész) »