"- Halló?
- Halló, Segélyhívó Központ, miben segíthetek?
- Anya rosszul van.
- Hol lakik anya?
- A konyhában. A konyhában fekszik a földön.
- Értem. Téged hogy hívnak?
- Elena.
- Hány éves vagy Elena?
-... (igyekszik az utcanevet bediktálni) Öt.
- És anya meg rosszul van, jól értem?
- Anya most alszik."
A diszpécser ezek után, gyorsan kapcsolta a mentőket, és Elena nekik is elmondta, mi a helyzet, és mire édesanyja magához tért, el is indították érte a mentőautót.
„Egyem meg a szívét, ügyes volt”
– zárta a mentős a telefonhívást.
A rendőrség Facebook-posztjában kiemelte, hogy hibátlan, meglepően részletes leírást kaptak tőle arról, hogy mi történt, mi a baj, hova kell menni. Hozzátették: az ilyen hívások tudják igazán segíteni a híváskezelők munkáját.
Arra kérik a szülőket, hogy tanítsák meg a gyerekeket a 112 helyes használatára. Ha baj van, életet menthet.