Joe Rogan talán az egyik legkülönlegesebb szereplője az amerikai médiaszíntérnek. 1967-ben született olasz–ír gyökerekkel, fiatalkorában magas szinten űzte a küzdősportokat és kickboxer akart lenni, ám végül a sportkommentátorkodásnál kötött ki és az MMA-közvetítések egyik legismertebb hangjává vált. Mindeközben stand-upos karrierbe kezdett és a nagysikerű tévésorozat, a Fear Factor házigazdája lett.
2009-ben indította el a Jimi Hendrix bandája után elnevezett The Joe Rogan Experience című podcastját. A koncepció viszonylag egyszerű volt: behívta stand-upos barátait, egyéb üzletfeleit és hol józanul, hol „betépve” beszélgettek maratoni hosszúságban az élet nagy dolgairól. Valószínűleg maga Rogan sem gondolta volna, hogy a műsoruk tíz évvel később már 190 milliós hallgatósággal büszkélkedhet majd.
Ezt pedig már a Spotify sem tudta figyelmen kívül hagyni, és 100 millió dollárt ajánlott, hogy kizárólag a saját felületén sugározza a podcastot. A megállapodás még több nézőt vonzott, és igazi aranytojást tojó tyúkká változtatta Rogant a svéd streaming és médiaszolgáltató számára. Az idei év elején nyilvánosságra került statisztikák igazán megdöbbentőek: a show epizódonként nagyjából 11 milliós nézettséget produkál, amivel a The Joe Rogan Experience kenterbe veri a tévéipar legfontosabb szereplőit, beleértve a CNN-t és társait is.