„A magyar oktatási rendszer borzalmas. 50 százaléka a tananyagnak teljesen felesleges, nem hagynak minket elmélyedni abban, amivel tényleg foglalkozni szeretnénk.”
„Brutálisan magas óraszámok a gimnáziumban, amik mellett nem lehet csak kimerülésig tenni bármit is. (…) Biztos van megoldás arra, hogy reggel, amikor megyek iskolába, és este, amikor haza, ne halálfáradt embereket lássak.”
„Jobb lenne, ha az iskolák nagyobb hangsúlyt fektetnének a diákok mentális állapotára. (…) Nagyon sok gyerek szorongó, sokuk alacsony önértékeléssel és önbizalommal bír. Az iskolapszichológus gyakrabban beszélgethetne a gyerekekkel, hisz’ mint érintett, tudom, hogy nehéz egy idegenhez odamenni és segítséget kérni.”
Pünkösd után: a karizmák titkai
Hogyan alakult a Szentlélek ajándékainak megítélése az elmúlt 2 ezer évben »
Átmenvén a siralom völgyén
Trianon túlélése és ami ebből következik »
Sávuot: a törvényadás ünnepének eredete
Az Ószövetség egyik legjelentősebb nemzeti és vallási ünnepe volt – de az Újszövetség egyik meghatározó eseménye is ezen az ünnepen történt »