„A magyar oktatási rendszer borzalmas. 50 százaléka a tananyagnak teljesen felesleges, nem hagynak minket elmélyedni abban, amivel tényleg foglalkozni szeretnénk.”
„Brutálisan magas óraszámok a gimnáziumban, amik mellett nem lehet csak kimerülésig tenni bármit is. (…) Biztos van megoldás arra, hogy reggel, amikor megyek iskolába, és este, amikor haza, ne halálfáradt embereket lássak.”
„Jobb lenne, ha az iskolák nagyobb hangsúlyt fektetnének a diákok mentális állapotára. (…) Nagyon sok gyerek szorongó, sokuk alacsony önértékeléssel és önbizalommal bír. Az iskolapszichológus gyakrabban beszélgethetne a gyerekekkel, hisz’ mint érintett, tudom, hogy nehéz egy idegenhez odamenni és segítséget kérni.”
Szent István - látnok vagy realista volt az államalapító király?
Szuverenitás, bibliai hit és Jeruzsálem kérdése »
„Miért létezik Izrael állama?” - Interjú Tatár György filozófussal
A megrendülés hiánya és az apokaliptikus tövis »
Alkalmazott vereségfilozófia? Tatár György Európáról és a migrációs krízisről
Interjú a térségünket formáló globális trendekről »