– Mitől ilyen fontos kommunikációs felület továbbra is az óriásplakát a digitális korban?
– Az óriásplakát klasszikus reklámeszköz, amelynek megvan a maga helye a digitális korban is, igaz, ilyen erőteljes használata a politikai kommunikációban azért magyar sajátosság. 2015-ben óriásplakátokon keresztül ismertük meg a migránsválságot, még mielőtt a menekültek tömegesen megérkeztek volna. A témafelvetés mellett alkalmas már forgalomban lévő üzenetek megerősítésére is, valamint nagyon tömör összegzésre is, például amikor egy kampány végén azt olvassuk az óriásplakáton: „Jó választás”. De ilyen összekötő, és visszatérő szlogen a most felületen lévő üzenetek közül a „Jobbik – a nép pártján” vagy a „Nemzeti Konzultáció” is. Persze van az egésznek gazdasági vetülete is; sokáig dominálta a kormány gazdasági hátországa ezeket a felületeket, aztán a kormány pozíciói 2014 után meggyengültek, erre válasz most a július 15-én hatályba lépett plakáttörvény. Emiatt nyilván kevesebb politikai óriásplakátot fogunk látni a jövőben, a jelenlegi, csúcsra járatott dömpinghez képest biztosan.
– Hogyan értékeli a nemzetközi visszhangot is kiváltó, elhíresült Soros-kampányt?