A bejelentést követő 24 órában
– Simicska Lajos „totálissá váló médiaháborút” helyezett kilátásba a reklámadó módosítása esetére;
– távoztak a jobboldali háttérember médiabirodalmának vezetői;
– Simicska páratlan intenzitású ámokfutás során vágta el a közte és Orbán Viktor között 35 éve létrejött barátság utolsó szálait.
A következő hetekben távozott
– a HírTV Célpont című műsorának stábja;
– a Class FM hírigazgatója;
– a HírTV Híradójának főszerkesztője;
– és a Magyar Nemzet két rovatvezetője.
Mindeközben a kormánypárti politikusok reklámadóügyi ötletelése a Gyurcsány-éra legfergetegesebb napjait idézi.
Pünkösd után: a karizmák titkai
Hogyan alakult a Szentlélek ajándékainak megítélése az elmúlt 2 ezer évben »
Átmenvén a siralom völgyén
Trianon túlélése és ami ebből következik »
Sávuot: a törvényadás ünnepének eredete
Az Ószövetség egyik legjelentősebb nemzeti és vallási ünnepe volt – de az Újszövetség egyik meghatározó eseménye is ezen az ünnepen történt »