Kiderült továbbá, hogy a lábtörlőket igény szerint látja el a gyártó különféle közéleti szereplők arcképével: a hirdetésben többek között Gyurcsány Ferenc, Horn Gábor, Fekete Pákó, Terry Black és Győzike is szerepel Baló mellett.
Az írás megemlítette, hogy bár a gyártó nincs feltüntetve, a gyors szállítási határidő nem hagy kétséget afelől, hogy a termék Magyarországon készül. Ebből pedig hatósági észjárás híján sem nehéz levonni a következtetést: a kurucinfo szerkesztői és hirdetési munkatársai szintén itthonról árasztják a szennyet a világhálóra, vagyis a megtalálásuk nehézkességét alátámasztó érv, miszerint tengerentúli szerverről üzemelnek, fentiek fényében gyengécskének tűnik.
Néhány nappal a cikk megjelenése után nem várt fordulat következett: jelentkezett a gyártó, Kása Attila, hogy tudassa, ő bizony nem bujkál, sőt, történetét és arcát is kész a nyilvánosság elé tárni.
Lesz-e Michelle az új Obama?
A népszerű politikusfeleség életútja »
A szellem erejével: az okkultizmus harca a kereszténységgel
Mítoszoktól, misztériumoktól és babonaságoktól sűrűn átszőtt szellemi-vallási közegbe robbant bele a kereszténység »
Pünkösd után: a karizmák titkai
Hogyan alakult a Szentlélek ajándékainak megítélése az elmúlt 2 ezer évben »