Korábban is tett már közzé homoszexuális tartalmakat, azonban az elmúlt két hét során a Nickelodeon az LMBTQI-közösség többi betűje által fémjelzett szexuális irányultságokat reklámozza a legkisebbeknek.
Ahogy arról korábban beszámoltunk, a magyar Országgyűlés épp az ilyen mesék és felvilágosító programok gyerekeknek való leadását tiltotta meg védelmük érdekében, amivel nemzetközi felháborodást keltett.
Az egyik tömegfelháborodást kiváltó videóján például Nina West drag queen rajzfilm változata énekel különböző "szivárványos" csoportokról , amelyek „olyan büszkén szeretik egymást” a „Blues Clues and You” című műsor keretein belül, amely két-öt éveseknek szól.
Ugyanezen a videón egy nő-férfi "transznemű" hód is látható, akinek nemváltó műtét utáni hegek vannak a mellén.
A Nickelodeon külön, a múlt héten a YouTube-on közzétett élő videóban West egy dalon keresztül elmagyarázza a különböző LMBTQ Pride-zászlók jelentését. A hálózat néhány éve kezdte el nyíltan kezdte ünnepelni a „büszkeség” hónapját, és 2020-ban utalást tettek arra is, hogy legnépszerűbb karaktere, a Spongyabob Kockanadrág meleg.
A társaság nemrégiben bejelentette azt is, hogy a „Fecsegő Tipegők”, népszerű sorozat új évadjában, amely eredetileg az 1990-es évek és 2004-es évek folyamán futott, egyedülálló leszbikus anya is helyet kap majd.
Úgy tűnik azonban, hogy a szülők nem értenek egyet a Nickelodeon irányvonalával.
A mesecsatorna YouTube-videóit annyian szavazták le, hogy azt már meg sem jeleníti az oldal,
az LMBTQ-műsorok nyílt előtérbe helyezése óta pedig hatalmasabb esett nézői száma.
2017 júliusa óta a Nickelodeon heti 1,3 milliós nézőserege 2021 júniusára átlagosan 372 ezerre csökkent. Ez azt jelenti, hogy a csatorna alig négy év alatt közönségének több mint kétharmadát veszítette el.
(DailyWire/hetek)