Új egységeket nyitnak Magyarországon, és egy csirkés albrandot is bevezetnek. Tóth Máté szerint a csirkehús Amerikában a legjobb időszakát éli, és a hazai piac telítetlen a KFC mellett.
Bár a cég kezdeti nehézségekkel küzdött, Tóth Máté úgy látja, hogy a pénzügyi kihívások segítettek alázatban maradni.
„Nem az volt, hogy egyből Porsche és társai, hanem nyitogassunk csendben, okosan”
– mondta.
A következő lépés a külföldi terjeszkedés, Bécs és Bukarest után Németország és London is a cél.
Tóth Máté szerint fantasztikus lehetőség lenne, ha minden magyar identitásának a része lenne, hogy Puskás, Rubik, Simon’s.
A versenytársakkal szemben fontos számukra a minőség, és „jó marketinggel rossz hamburgert csak egyszer lehet eladni.”
Az alapítók hívő családból jönnek, második generációs keresztény családként szoktak magukra hivatkozni. „Mindennap úgy kelek fel, hogy hálát adok Istennek, először is azért, hogy élek, de azért is, hogy ennyire fantasztikus életem van.
Őszintén remélem, hogy ha most még nem is, de később, az életünk és a munkásságunk egy jó példa tud lenni az emberek szemében.
Ezek hívő srácok, tök normálisan élnek, feleségük van, családjuk, és ha valaki egyszer azt mondja, hogy olyan akarok lenni, mint az a két gyerek, akkor ilyen szempontból megérte” – mondta Tóth Máté. Bár a korosztályukban kevesen vállalják nyilvánosan, ha hívők, a vezérigazgató azt mondta, hogy meglepően jó visszajelzéseket kapnak, „én azt látom, hogy az emberek kicsit éhesek erre az életmódra”.
A teljes interjút itt tudja megtekinteni.
(Telex/Hetek)