Mint arról írtunk, a babaláz olyan szinten behálózta az embereket, hogy több helyen gigantikus sorok alakultak ki a boltok előtt, hogy egy-egy példányhoz időben hozzá tudjanak jutni a vásárlók. Szinte pár hónap leforgása alatt valóságos világszenzáció lett az az apró, szőrös szörnybaba, amit Labubunak neveznek. Egyre többen vetik fel azonban, hogy a plüssjátékok valójában gonosz szellemi lényeket testesíthetnek meg.
A Pop Mart, melynek tőzsdei értéke több mint 40 milliárd dollár, arra is kitért közleményében, hogy a nyereségességet jócskán megnövelte a márka globális ismertségének növekedése és a költségellenőrzés.
A Labubu különösen az Egyesült Államokban lett nagy „szenzáció”, köszönhetően olyan hírességek támogatásának, mint Kim Kardashian vagy Lisa a Blackpink nevű együttesből.
A 2019-ben piacra dobott Labubu babák sokat segítettek a vállalatnak abban, hogy egyre jelentősebb kereskedővé váljon, és világszerte több mint 2000 automatát és üzletet üzemeltessen.
A cég 2020-ban kezdte el értékesíteni részvényeit a hongkongi tőzsdén. A vállalat tőzsdei értékelése az elmúlt egy évben közel 600%-kal ugrott meg.
(BBC)