hetilap

Hetek hetilap vásárlás
Hipermarket-csúcs

2000. 10. 07.
Egyre több élelmiszert és háztartási cikket vásárolunk, miközben kozmetikumokra egyre kevesebbet költünk – tudtuk meg a GFK Piackutatási Intézet frissen közzétett jelentéséből. A gyümölcslé, a csokoládé, a tejföl, a majonéz, a dezodor és a fogkrém fogyasztása nem kevesebb mint hat százalékkal csökkent a tavalyihoz képest. A változások azzal magyarázhatók, hogy az erős régi és terjedő új vásárlási típusok együtt léteznek mind a fogyasztási és vásárlási szokásokban, mind a kereskedelemben. Valószínűleg az elkövetkezendő két-három évben is ez a tendencia tapasztalható majd. A napi fogyasztásicikk-forgalom mintegy 58 százaléka a nagy eladóter? hipermarketekben, szupermarketekben, diszkontokban zajlik. Ez azonban nem jellemző a régió egyéb országaira, így például Horvátországban és Szlovákiában a forgalom nagyobb részét önálló kisboltok bonyolítják. (Hetek)
Hetek Univerzum
Nemzeti Média - és Hírközlési Hatóság, 1525 Budapest, Pf. 75. | +36 1 457 7100 (telefon) | +36 1 356 5520 (fax) | [email protected] | www.nmhh.hu
Alapító-főszerkesztő: Németh Sándor - Founder Editor in Chief: Németh Sándor. Kérdéseit, észrevételeit kérjük írja meg címünkre: [email protected]. - The photos contained in the AP photo service may not be published and redistributed without the prior written authority of the Associated Press. All Rights Reserved. - Az AP fotószolgálat fotóit nem lehet leközölni vagy újrafelhasználni az AP előzetes írásbeli felhatalmazása nélkül! Copyright The Associated Press - minden jog fenntartva!