– Pincér, valaki beleköpött a levesembe!
A német turisták, mondta a megkérdezettek csaknem negyedrésze, mindig találnak valamit, amire panaszkodhatnak, tekintet nélkül a szolgáltatás színvonalára. Egy karib-tengeri szállodatulajdonos például elmondta, hogy hoteljében egy szabadságát töltő német nő azért tett panaszt az egyik alkalmazottra, mert az nem akarta napvédő krémmel bekenni a hátát. A szemtelenség terén szorosan a második helyre az angol turistákat teszik, a megkérdezett szakemberek huszonkét százaléka szerint "arrogánsak, ostobák és részegesek". Gyakran megesik, hogy visszakövetelik az utólag rossznak mondott, de azért elfogyasztott ételért kifizetett pénzt. Nem egyszer beleköpnek a feltálalt ételekbe. Megesett az is, hogy a főpincért lőfegyverrel fenyegette meg egy angol turista. Végül a szálloda- és vendéglátóipari szakma dolgozói által kellemetlennek tartott külföldi turisták listáján a harmadik és negyedik helyen holtversenyben az amerikaiak és a franciák állnak, az idegenforgalmi iparban érintettek 18-18 százaléka tartja őket a legbárdolatlanabbnak – olvasható a dpa jelentésében. (MTI)
Kicsoda Charlie Kirk, Trump titkos fegyvere?
A 31 éves evangéliumi keresztény influenszer, aki egyetemisták millióit mozgósította a választások előtt »
Szent István - látnok vagy realista volt az államalapító király?
Szuverenitás, bibliai hit és Jeruzsálem kérdése »
„Miért létezik Izrael állama?” - Interjú Tatár György filozófussal
A megrendülés hiánya és az apokaliptikus tövis »