Kereső toggle

Korosodó modell is beválik a luxuscégeknél

Továbbítás emailben
Cikk nyomtatása

Az egyik legtöbbet kereső reklámarc Angelina Jolie nemrég 12 millió dollárt
(2 milliárd forintot) vágott zsebre a St. John márka kampányával.

A koncepció az volt, hogy a konzervatív márkát a fiatalabb generáció számára
is népszerűvé tegyék. A színésznő lázadó személyisége azonban megbotránkoztatta
a márka fanatikus rajongóit. Egy bulvárlap azt állította, hogy a luxuscég
vezetői tavaly szeptemberben úgy döntöttek, megválnak a sztártól, ugyanis a
vásárlók nem tudnak azonosulni Jolie nem kifejezetten konzervatív imázsával. A
Louis Vuitton fiatalnak éppen nem mondható sztárt választott egyik legutóbbi
kampányához. Keith Richards, a Rolling Stones gitárosa egy százezreket érő
bőrönddel látható egy hotelszobában. A luxuscég a legszebb színésznők mellett
korábban Mihail Gorbacsovot is felkérte egy kampányhoz.