hetilap

Hetek hetilap vásárlás
A marketing új nyelve: őszinteség

2010. 02. 19.
Mi köze az internetes naplóknak a modern marketinghez? Igen sok. Tóth Mihály, a KERKOM stratégája szerint ma már nem tud olyan vállalkozás talpon maradni, amely valótlant állít a termékeiről, szolgáltatá­sairól. Az elégedetlen vásárlók ugyanis percek alatt képesek megörökíteni véleményüket az interaktív fórumokon, ami aztán futótűzként terjed tovább…

Hogyan érhető tetten a mindennapokban ez a jelenség?

- Nem kell hozzá messzire menni. Például öt évvel ezelőtt, ha korpásodni kezdett a hajam, bementem a boltba, és vettem egy sampont, amire rá volt írva, hogy „korpásodás elleni sampon". Ma viszont felmegyek előbb a Google-ra, ahol beütöm, hogy „korpásodás sampon fórum", és rögtön ajánl a kereső tíz olyan találatot, ahol hozzám hasonló, korpásodással küzdők írják le, hogy kinek mi használt, vagy ártott.

Vajon csak a technológiai lehetőségek miatt alakult ez így, vagy maguk a vásárlók is megváltoztak?

Hetek Univerzum
Nemzeti Média - és Hírközlési Hatóság, 1525 Budapest, Pf. 75. | +36 1 457 7100 (telefon) | +36 1 356 5520 (fax) | [email protected] | www.nmhh.hu
Alapító-főszerkesztő: Németh Sándor - Founder Editor in Chief: Németh Sándor. Kérdéseit, észrevételeit kérjük írja meg címünkre: [email protected]. - The photos contained in the AP photo service may not be published and redistributed without the prior written authority of the Associated Press. All Rights Reserved. - Az AP fotószolgálat fotóit nem lehet leközölni vagy újrafelhasználni az AP előzetes írásbeli felhatalmazása nélkül! Copyright The Associated Press - minden jog fenntartva!