hetilap

Hetek hetilap vásárlás
Egészséges, mint a Cola?

2006. 04. 25.
Legalábbis a Coca-Cola legújabb kampánya szerint. A cég megújított ízzel szeretné növelni a light termékek világpiaci forgalmát, mivel egészségtelennek tartott árui miatt a közelmúltban újabb eladási problémákkal szembesült. Most az „egészséges és finom” trendnek köszönhetően a következő tíz évben a cég portfóliójának nálunk is egyik meghatározó eleme lesz a Coca-Cola Light. Bár itthon a diétás üdítő aránya még viszonylag alacsony, a briteknél már több mint ötven százalékos.
Hetek Univerzum
Nemzeti Média - és Hírközlési Hatóság, 1525 Budapest, Pf. 75. | +36 1 457 7100 (telefon) | +36 1 356 5520 (fax) | [email protected] | www.nmhh.hu
Alapító-főszerkesztő: Németh Sándor - Founder Editor in Chief: Németh Sándor. Kérdéseit, észrevételeit kérjük írja meg címünkre: [email protected]. - The photos contained in the AP photo service may not be published and redistributed without the prior written authority of the Associated Press. All Rights Reserved. - Az AP fotószolgálat fotóit nem lehet leközölni vagy újrafelhasználni az AP előzetes írásbeli felhatalmazása nélkül! Copyright The Associated Press - minden jog fenntartva!