Újabb örömhír hajuk rohamos gyérülése miatt bánkódó embertársainknak, hogy – legalábbis egy, a közelmúltban napvilágot látott németországi kutatás szerint – a kopaszodás hatékonyan megelőzhető koffeintartalmú termékek használatával. Ez nem azt jelenti, hogy a kávéivó férfiak időskorban is dús hajkoronával rendelkeznek majd, ahhoz ugyanis körülbelül napi 60-80 csésze fekete elfogyasztása szükségeltetne.
A jénai egyetem kutatócsoportja az eszpresszókávé hajra felvitelét tartja legeredményesebbnek, amit napi rendszerességgel ideje még fiatalkorban elkezdeni a kopaszodástól tartó férfiaknak. (Ananova)
Hugh Grant kicsinálásaValószínűleg az elhúzódó trópusi hőség bénította le a hasonló esetekben virtuóz kormányzati kommunikációt, mással ugyanis nehéz lenne magyarázni, miért nem tudtak elbánni ezzel a nyápic Hugh Granttel már egy hete. Aki – mint tudjuk – egy brüsszeli konferencián azt találta mondani, hogy... |
Hallgat
Jean, mi ez a zaj?
Gyűlést tartanak az ablaka alatt, uram.
És mik a követeléseik, Jean?
Magyar szájba magyar protézist!
|
Mentés másként... |