Kereső toggle

Készítsd el a saját ékszered!

A Bering ékszerek hódítása Magyarországot is elérte

Továbbítás emailben
Cikk nyomtatása

A Bering márka üstökösként tűnt fel a hazai órapiacon, és rövid idő alatt jelentős területet foglalt el a hazai óra- és ékszerboltokban. Az egyedülálló megjelenés, ár-érték arány és a kiváló minőség mindenkit meggyőzött arról, hogy fényes jövő áll a termék előtt. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy Németországban (ami jelenleg Európa legjelentősebb órapiaca) az élen zárta a 2012-es évet az eladási statisztikákban. Tavaly év végén már voltak jelei, hogy talán más területekre is „odatéved” a dán óramárka. 2013-ban ez be is következett. A márkatulajdonos, Lars Skjonnerman így vall erről:

Mikor döntötték el, hogy ékszerekkel bővítik a Bering amúgy sem csekély számú órakollekcióját?

– Az üzlettársammal gyakran beszélgetünk, hogyan tudnánk a Bering márkát jobbá és érdekesebbé tenni a vásárlók számára. Szeretjük azt, amikor az acélt kerámiával kombinálják. Nagy sikerünk volt ezzel az óráink terén, így magától értetődő volt egy ékszerkollekció megalkotása is. Úgy gondolom, az órák az ékszerekkel alkotnak egy kerek egészet.

Két eltérő termékvonallal jelentek meg: a Linkkel és a Symphonyval. Kezdetben is ez volt a cél, vagy egyszerűen csak az ötletelés végén ide lyukadtak ki?

– Link – kapocs, tehát a cél az volt, hogy egy az óráinkhoz passzoló kollekció szülessen. Az órák inspirálták.

A Symphony egy új koncepció, amelyben a vevő készítheti el a saját ékszerét. Ez egy új módja annak, hogy bevonjuk őt a folyamatba, így sokkal személyesebb lesz a termék, és ez által egy új élményt kreálunk. Ugyanakkor kiváló lánctermék, mivel aki már egyszer vásárolt, az biztos visszajön hozzánk.

Ami a Linket illeti, már vannak a piacon kerámiaékszerek. Miben más a Bering kollekciója?

– Menj és nézd meg a kollekciót és meglátod! (nevet)

A minőség, ha mondhatjuk így, a márka egyik alappillére. Fontosnak tartották ezt az ékszereknél is?

– Szeretem a kerámiát, és úgy gondolom, hogy rövid időn belül igen nagy részt fog uralni az ékszerszektorban. A minősége fantasztikus, karcálló, antiallergén, és nagyon drágának néz ki!

Ez a „mix and match” dolog már rengeteg gyártónál előfordult, miért jöttek vele elő Önök is?

– Nem akarok más termékeket kommentálni, de szerintem az nagyszerű dolog, hogy a vevőink a gyönyörű órájukat egy hozzá illő ékszerrel tudják kombinálni.

Magyarországon nagyon fontos, hogy a jó terméket jó áron adják. Mit tud mondani az árképzésről?

– Úgy gondolom, egy új szintet állítottunk fel azzal, hogy 99 euróért

(29 900 forint kiskereskedelmi áron) egy 3 év garanciával rendelkező, zafírkristály üveges, extra lapos órát tudunk kínálni a vevőinknek. Ugyanez a helyzet az ékszerrel is. Úgy hisszük, hogy a mai gazdasági helyzetben meg kell próbálni mindenből a legjobbat és legtöbbet kihozni!

Hallottam pletykákat, hogy Németországban már elkezdték az árusítást, és hatalmas sikereket értek el! Igaz ez? Mik az ottani visszajelzések a partnerektől?

– Hihetetlen siker, ami még csak most kezdődött, szerintem Magyarországon is sikerre számíthat.

Olvasson tovább: