Kereső toggle

Világszínvonal és egyedi igények

– ma már nem macska-egér harc

Továbbítás emailben
Cikk nyomtatása

Szinte az ipari forradalom óta nem csodálkozunk azon, ha „szembejön velünk” az utcán – mondjuk a kedvenc ruhadarabunk. Csendben tudomásul vesszük a modern világ furcsa visszásságát, ami olykor pulóverünkön vagy szoknyánkon, máskor az autónkon testesül meg. Hol van az már, hogy elmegyünk a szabóhoz egy szép öltönyt varratni?

Az ipari, professzionális minőségért ugyanis mindannyian hajlandóak vagyunk egyedi igényeinket visszametszeni, ráadásul a tömeggyártott termékek ára olcsóbb is.

Nagyobb értékű tárgyaink vásárlásakor különleges kéréseinket jobb, ha figyelmen kívül hagyjuk, hiszen például az autóvásárlás költsége jóval meghaladhatja a családi kassza kapacitását, már csak néhány egyedi változtatás esetén is. Viszont a tömeggyártás felnőttkorában is felfedezhetők apró változások, és erre mutatnánk is egy példát!

Az óraiparra különösen igaz, hogy a vevők a termékek minőségét, precizitását szinte mindennél többre tartják, szeretik a jól bevált és megbízható márkákat. Ennek ellenére mégis szeretnének különleges ajándékokat vásárolni. Az egyedi igények kielégítésére a világmárkák nagyobb eseményekre vagy szponzorok kérésére sorszámozott, limitált karórákat bocsátanak ki. Locsmándi Zsolt, a Karóracentrum.hu üzlet tulajdonosa szerint az ilyen limitált modellek csak nagyon kevés vevőhöz jutnak el, és nem is olcsók. Viszont ő ebben meglátta az üzletet. Felvette a kapcsolatot több nagy óragyártó céggel, így alakult ki valami egészen érdekes kezdeményezés.

Létrehozta a Best of Limited márkanevet, és áldozatos munkájának köszönhetően igazi nagy óramárkák sorszámozott, egyedi példányait kínálja azoknak, akik már unják a sablontermékeket, de árérzékenyek is, hiszen nem tudnak egy-egy különleges darabért egy gyűjtővel harcba szállni. Végre létezik olyan különleges, egyedi ajándék, ami minőségében is világszínvonalú – és ezek éppen az őáltala gyártatott termékek.

A Best of Limited márkanév első termékeinek gyártásához a Németországban piacvezető Bering óragyártót kereste meg. „Ahogy az üzletünkben megjelentek a Bering órák, attól a pillanattól fogva tőlünk is úgy viszik, mint a cukrot” – mondta el Zsolt, aki szerint a siker oka a minőségben és az esztétikumban együttesen keresendő. A pár hete megjelent díszdobozos, Best Wife és Best Husband modellekből a német gyártó mindössze 300-300 darabot gyártott, melyekhez egyedi bizonyítványt is adnak, és a Karóracentrum.hu üzletében és webáruházában vásárolhatók meg.

Zsolt szerint ma már a karórák feladata nem csupán az, hogy egzakt módon jelöljék az idő múlását, hanem az is, hogy – elérhető áron – az igényes öltözködés fontos darabjául is szolgáljanak. És persze külön öröm, ha nem jönnek szembe velünk az utcán!

Olvasson tovább: