Kerüljünk fel az étlapra!

Cikk nyomtatása
Továbbítás emailben

Az alábbiakban folytatjuk a Hetek július 6-ai lapszámában Fogjunk halat a világhálóval! címmel megjelent beszélgetésünket Márk Tibor weboptimalizáló szakértvel, a Márk Marketing Kft. tulajdonosával.
Legutóbbi beszélgetésünkben egy jól felépített, de nem optimalizált weboldalt egy vonzó árukészletű, de eldugott utcában lévő bolthoz hasonlított…

– Való igaz, hiszen ha senki nem tudja, hogy van honlapunk, akkor azt nem is fogják megtalálni. De hasonlíthatnám az ilyen weboldalt olyan névjegykártyához is, amelyből akár egy köteg is lehet az íróasztalunkon, ha sosem jut el a potenciális vevőkörhöz. A keresőoptimalizálás arról szól, hogy a leggyakrabban használt keresőoldal, a Google első oldalára juttatjuk megbízóink termékét, szolgáltatását.
Van megoldása azok számára is, akiknek ugyan sok látogatójuk van, de nincsenek belőlük megrendelései?
– Az élet annyira felgyorsult, hogy az embereket átlagosan 5 másodperc alatt kell meggyőzni az interneten az első benyomás erejéig, hogy maradjanak az oldalunkon. De ezen túlmenően is fontos a tálalás, a kommunikáció. Gondoljunk csak bele, mennyivel könnyebben rendelünk egy olyan étteremben, ahol az ételek fotója is látható az étlapon.


Tegyük fel, hogy az Önök munkája révén folyamatosan növekszik a honlapom látogatottsága, vagyis felfedezték az „üzletemet”. Mit mondok nekik, mikor belépnek, mivel fogadom őket?
– Erről a Gegbank kreatív szolgáltatásunk gondoskodik, hogy megrendelőink színvonalasan és trendin tudják megszólítani jelenlegi és jövőbeli ügyfeleiket. A szakszerű termékleírástól kezdve a lényeget kifejező, találó reklámmondatokon át a cég profilját közvetítő vírusvideó elkészítéséig vállalkozunk a professzionális kommunikációra, megjelenítésre, tálalásra. Természetesen szükség esetén új arculatot is tervezünk megrendelőink számára.
A legtöbb vállalkozás a válság hatására a reklámköltségen kezdi költségei lefaragását.
– Valóban, első látásra ez tűnik a legegyszerűbb költségcsökkentő tényezőnek, de könnyen megbosszulhatja magát, hiszen ha nem tudnak rólunk, nem is keresnek minket. Elkerülhetetlen, hogy egy cég, természetesen a lehetőségeihez mérten, egy bizonyos összeget ne fordítson hirdetésre. Ennek ár-érték arányában leghatékonyabb módja a keresőoptimalizálás. Ahogy mondani szokták: jó időben, jó helyen... A lényeg: sokan keressék, hogy sokat keressen!

Olvasson tovább:

Szijjártó  Péter az elõzetesben ülõ Kiss Szilárd feleségével  és Tarsoly Csabával  a moszkvai vízumközpont megnyitása­kor.

Bűzös biznisz

Nemzetközi mércével mérve is óriási skandalum a Quaestor, a Buda–Cash és a Hungária Értékpapír botránya. Ha igazak az MNB számai, akkor a világhírű amerikai csaló, a „Wall Street farkasa” piti tolvajnak tűnhet a magyar követőihez képest.
Farkas Flórián. Hatszázmilliót keresnek rajta. Bogdán László. Felszámolná az ORÖ-t.

Botrány az ORÖ-ben

Áll a bál az Országos Roma Önkormányzat (ORÖ) körül, miután a gyanú szerint a munkahelyteremtésre szánt 600 millióból sok mindenre jutott pénz, csak munkahelyteremtésre nem.

Autonómia, traumák, gyógyulás

Diplomáciai botrány lett a székely szabadság napja alkalmából a Hősök terén tartott megem­léke­zésből, ahol a Székelyföldért Társaság elnöke, György-Mózes Árpád az Iszlám Államhoz hasonlította Romániát.

Feliratkozás hírlevélre

 
Név: *
Email: *
Feliratkozással elfogadja a Hetek adatvédelmi elveit