Kerüljünk fel az étlapra!

Cikk nyomtatása
Továbbítás emailben

Az alábbiakban folytatjuk a Hetek július 6-ai lapszámában Fogjunk halat a világhálóval! címmel megjelent beszélgetésünket Márk Tibor weboptimalizáló szakértvel, a Márk Marketing Kft. tulajdonosával.
Legutóbbi beszélgetésünkben egy jól felépített, de nem optimalizált weboldalt egy vonzó árukészletű, de eldugott utcában lévő bolthoz hasonlított…

– Való igaz, hiszen ha senki nem tudja, hogy van honlapunk, akkor azt nem is fogják megtalálni. De hasonlíthatnám az ilyen weboldalt olyan névjegykártyához is, amelyből akár egy köteg is lehet az íróasztalunkon, ha sosem jut el a potenciális vevőkörhöz. A keresőoptimalizálás arról szól, hogy a leggyakrabban használt keresőoldal, a Google első oldalára juttatjuk megbízóink termékét, szolgáltatását.
Van megoldása azok számára is, akiknek ugyan sok látogatójuk van, de nincsenek belőlük megrendelései?
– Az élet annyira felgyorsult, hogy az embereket átlagosan 5 másodperc alatt kell meggyőzni az interneten az első benyomás erejéig, hogy maradjanak az oldalunkon. De ezen túlmenően is fontos a tálalás, a kommunikáció. Gondoljunk csak bele, mennyivel könnyebben rendelünk egy olyan étteremben, ahol az ételek fotója is látható az étlapon.


Tegyük fel, hogy az Önök munkája révén folyamatosan növekszik a honlapom látogatottsága, vagyis felfedezték az „üzletemet”. Mit mondok nekik, mikor belépnek, mivel fogadom őket?
– Erről a Gegbank kreatív szolgáltatásunk gondoskodik, hogy megrendelőink színvonalasan és trendin tudják megszólítani jelenlegi és jövőbeli ügyfeleiket. A szakszerű termékleírástól kezdve a lényeget kifejező, találó reklámmondatokon át a cég profilját közvetítő vírusvideó elkészítéséig vállalkozunk a professzionális kommunikációra, megjelenítésre, tálalásra. Természetesen szükség esetén új arculatot is tervezünk megrendelőink számára.
A legtöbb vállalkozás a válság hatására a reklámköltségen kezdi költségei lefaragását.
– Valóban, első látásra ez tűnik a legegyszerűbb költségcsökkentő tényezőnek, de könnyen megbosszulhatja magát, hiszen ha nem tudnak rólunk, nem is keresnek minket. Elkerülhetetlen, hogy egy cég, természetesen a lehetőségeihez mérten, egy bizonyos összeget ne fordítson hirdetésre. Ennek ár-érték arányában leghatékonyabb módja a keresőoptimalizálás. Ahogy mondani szokták: jó időben, jó helyen... A lényeg: sokan keressék, hogy sokat keressen!

Olvasson tovább:

A bezárt Lipótmezõ. Itt lesz az új szuper­kórház?

Idegek harca az egészségügyben

Szakemberek szerint 90 milliárd forint fölött van a kórházak adósságállománya, ami főleg a beszállítókat hozta tarthatatlan helyzetbe.

Mennyit ér a Jobbik-siker?

A Jobbik szóvivője, Mirkóczki Ádám szerint a tapolcai győzelem után az a minimum, hogy kellő szerénységgel, alázattal folytatják a munkát, nem vetítenek széles vásznon a jövőre vonatkozó víziókat. A választás éjszakáján azért még belefért egy kis eufória és öntömjénezés...

A Fidesz a tapolcai vereség után

Szervezeti kiürülés, az egyelőre meglehetősen döcögős média-átalakítás, valamint a pártvezetés körüli morális deficit – erre vezették vissza a Hetek fideszes forrásai az október óta tartó, és a párt jelöltjének tapolcai vereségéhez vezető folyamatokat.

Feliratkozás hírlevélre

 
Név: *
Email: *
Feliratkozással elfogadja a Hetek adatvédelmi elveit