Kereső toggle

Kerüljünk fel az étlapra!

Továbbítás emailben
Cikk nyomtatása

Az alábbiakban folytatjuk a Hetek július 6-ai lapszámában Fogjunk halat a világhálóval! címmel megjelent beszélgetésünket Márk Tibor weboptimalizáló szakértvel, a Márk Marketing Kft. tulajdonosával.
Legutóbbi beszélgetésünkben egy jól felépített, de nem optimalizált weboldalt egy vonzó árukészletű, de eldugott utcában lévő bolthoz hasonlított…

– Való igaz, hiszen ha senki nem tudja, hogy van honlapunk, akkor azt nem is fogják megtalálni. De hasonlíthatnám az ilyen weboldalt olyan névjegykártyához is, amelyből akár egy köteg is lehet az íróasztalunkon, ha sosem jut el a potenciális vevőkörhöz. A keresőoptimalizálás arról szól, hogy a leggyakrabban használt keresőoldal, a Google első oldalára juttatjuk megbízóink termékét, szolgáltatását.
Van megoldása azok számára is, akiknek ugyan sok látogatójuk van, de nincsenek belőlük megrendelései?
– Az élet annyira felgyorsult, hogy az embereket átlagosan 5 másodperc alatt kell meggyőzni az interneten az első benyomás erejéig, hogy maradjanak az oldalunkon. De ezen túlmenően is fontos a tálalás, a kommunikáció. Gondoljunk csak bele, mennyivel könnyebben rendelünk egy olyan étteremben, ahol az ételek fotója is látható az étlapon.


Tegyük fel, hogy az Önök munkája révén folyamatosan növekszik a honlapom látogatottsága, vagyis felfedezték az „üzletemet”. Mit mondok nekik, mikor belépnek, mivel fogadom őket?
– Erről a Gegbank kreatív szolgáltatásunk gondoskodik, hogy megrendelőink színvonalasan és trendin tudják megszólítani jelenlegi és jövőbeli ügyfeleiket. A szakszerű termékleírástól kezdve a lényeget kifejező, találó reklámmondatokon át a cég profilját közvetítő vírusvideó elkészítéséig vállalkozunk a professzionális kommunikációra, megjelenítésre, tálalásra. Természetesen szükség esetén új arculatot is tervezünk megrendelőink számára.
A legtöbb vállalkozás a válság hatására a reklámköltségen kezdi költségei lefaragását.
– Valóban, első látásra ez tűnik a legegyszerűbb költségcsökkentő tényezőnek, de könnyen megbosszulhatja magát, hiszen ha nem tudnak rólunk, nem is keresnek minket. Elkerülhetetlen, hogy egy cég, természetesen a lehetőségeihez mérten, egy bizonyos összeget ne fordítson hirdetésre. Ennek ár-érték arányában leghatékonyabb módja a keresőoptimalizálás. Ahogy mondani szokták: jó időben, jó helyen... A lényeg: sokan keressék, hogy sokat keressen!

Olvasson tovább:

  • A Kék bálna-átverés és az öngyilkos tinik

    A kamaszok körében terjedő, Kék bálna névvel fémjelzett internetes öngyilkossági hullámra, amely állítólag Európa-szerte terjed, különböző szervezetek, szakemberek, sőt a politika is rámozdult. A bulvármédia által erősen kiszínezett hír azonban, úgy tűnik, nem teljesen megalapozott, és felesleges...
  • Visszavonták a „rabszolgatörvény” tervezetét

    A Munka Törvénykönyve módosításának visszavonását kezdeményezte a héten az Országgyűlés gazdasági bizottsága, így az egyéni módosító lekerült a napirendről, és – fordított sorrendiségben – jövő héten a kormány és a versenyszféra egyeztető fóruma elé kerül. Bírálók szerint a tervezet, amely mögött...
  • A 7,2 milliós határ

    A kormány nemzetbiztonsági okokból tartja fontosnak a külföldről támogatott nem-kormányzati szervezetek (NGO-k) tevékenységének újraszabályozását. A bírálók szerint a tényleges nemzetbiztonsági kockázatot jelentő szerveződések kiszűrésére ez a módszer teljesen alkalmatlan.